• Nové
NULL

Baterie 6V/8Ah AGM06C-0008

379,00 Kč
bez DPH

AGM baterie jsou široce používány v solární technologii, elektrické automobily, skútry, nákladní auta, UPS, systémy nouzového napájení, poplašné systémy, telefonní systémy a jako mini startovací akumulátory v automobilových závodech (pro motorky). Pro bezúdržbové baterie VRLA (ventilem řízených olověných - Acid baterií s přetlakovým ventilem), AGM (Absorbent Glass Mat - plovoucí baterie)

BAT068
Počet

6V, 8Ah , AGM Baterie, Common use vysoce kvalitní náhrada pro 6V 5Ah/6Ah/7Ah rozměr baterie 151x34x94(100)mm včetně přípojky adaptéru od 4,8 do 6,63mm

·6V 8Ah AGM průtoková VRLA baterie, ideální pro skútry a dětské automobily

·Zvýšená kapacita oproti ostatním bateriím ve stejné velikosti v dané kategorii s 6Ah či 7Ah – delší výdrž a vyšší

  odolnost baterie.

·Kapacita je garantována, bezproblémové pro nabíječku a využívaný přístroj

·Vysoce kvalitní, zbrusu nová baterie, životnost do 5 let

·Odolná proti nárazu, plastový kryt chránící proti výtoku baterie, ochranný ventil, bez nutnosti údržby

·Nerezivějící, nehořlavá, bezpečné zboží, schválen IATA

·Vysoká odolnost, spolehlivost i objemová hustota

·Nízká hodnota samovybíjení, dlouhá životnost a výborné vysokoproudové vlastnosti

·Výborná stabilita při vibracích a změně polohy

·4.8mm přípojka Faston

VRLA AGM baterie pro všeobecné využití, vhodné také pro dětské hračky jako elektroautomobily apod.

Baterie Rotek jsou často využívány v oblasti solárních technologií, elektrických vozidel, skútrů, vysokozdvižných vozíků, UPS, záložních napájecích systémů, zabezpečovacích systémů, alarmů, telefonních systémů a jako mini startovní baterie v závodech (pro motocykly).

Bezúdržbové baterie VRLA (valve regulated lead acid – olověná baterie s pojistným ventilem) lze rozlišovat mezi následující typy: AGM (Absorbent Glass Mat) nebo GEL.

U AGM baterií (průtokové) je kyselina sírová plně vstřebána skleněnými vlákny. Ty také stabilizují olověné pláty baterie – proto nejsou baterie ovlivněny vibracemi.

Průtok zamezuje zanesení baterie stejně tak jako sedimentace mezi pláty, které mohou vést ke zkratu. Povoleny jsou veškeré montážní polohy s výjimkou té, kdy jsou přípojky vespod. Plynování při nakládání či vykládání je přibližně stejné jako u GELových baterií.

Katalyzátor konvertuje při nakládání či vykládání plynu do vody, proto nemusí být VRLA baterie dobita. Při příliš vysokém tlaku plynu, ke kterému může dojít při nakládce nebo vykládce se otevře zabudovaný pojistný ventil, který slouží k ochraně baterie a zabrání jejímu poškození.

Doporučujeme se vyhnout přetížení baterie (ať už při jejím přebití při nabíjení či při jejím vybíjení za nadměrného výkonu až zkratu). V tomto případě by mohlo dojít k nenávratnému poškození elektrolytu a kapacita baterie by tím utrpěla.

Chcete-li trvale zajistit vysokou spolehlivost, dlouhou životnost a optimální účinnost kapacity baterie, doporučujeme nabíječky s vlastností I-U-U, které jsou obzvláště hodné pro AGM/GEL nebo průtokové baterie.

Počáteční výkon AGM baterií je vyšší než u GEL baterií a je prakticky roven kapalným buňkám, případně je i překonává. Ve srovnání s kapalnými buňkami dochází ke snížení kapacity v důsledku působení kyseliny (smíšení kyseliny a podílu vody).

U gelových baterií je kyselina křemičitá vázaná na gelovou hmotu skrze přidání kyseliny sírové. Ztráta kapacity v důsledku vrstvení kyseliny sírové je ještě méně typická než u průtokových baterií, přestože jsou gelové baterie méně typické pro silnoproud a jsou dražší než průtokové baterie. Všechny ostatní vlastnosti odpovídají vlastnostem průtokovým AGM baterií.

Bohužel dochází v praxi k záměnám. V 90% případů jsou baterie, které jsou prodávány jako gelové ve své podstatě vlastně bateriemi průtokovými.

Hovorově řečeno, se pojem Gelová baterie či GEL prosadil i přesto, že se ve skutečnosti z velké části jedná o AGM průtokové baterie. Skutečnou formu baterie lze zjistit pouze na jejím řezu.

Výše představené baterie jsou prototypem VRLA, AGM a průtokové baterie bez nutnosti údržby.

Dále můžeme rozlišovat následující typy:

Common Use (kompromis dlohověkosti, odolnost proti vysokém proudu a cyklu stability)

Tyto baterie jsou vhodné pro elektrovozidla, elektrolodě (jako startovací baterie), pro využití při práci s vysokým proudem, ale také pro solární techniku, UPS, alarmy a systémy nouzového osvětlení. Většina našich baterií jsou typem „common use“.

Deep Cycle

Vozidla, které často běží na volnoběh (typickým příkladem je Golf Caddy). Pláty olověných akumulátorů jsou poškozovány hlubokým vybitím. U těchto speciálních typů jsou pláty silnější, čímž je dosaženo vyšší cyklické odolnosti při hlubším vybíjení baterie. Sice při kompletním vybíjení stále dochází k poškození baterie, ale alespoň v menší míře než u klasických typů. Některé z našich baterií jsou k dostání jako „Deep Cycle“, prosím prostudujte podrobnější informace.

High Current

Startovní baterie. Tento typ baterie je speciálně navržen pro osobní a nákladní automobily a může poskytnout velmi vysoký rozběhový proud. Proto může být cyklická odolnost snížena a tyto baterie jsou proto méně vhodné k všeobecnému využití.

Takové startovací baterie v AGM technologii nemáme v naší nabídce. Můžeme však k pokrytí  eventuálně využít naše obecné baterie. Podobné olověné baterie dostanete převážně v automobilech, případně v obchodě s doplňky pro motorová vozidla. Tyto baterie jsou však především vhodné pro velké motory, které se nacházejí v automobilech, stavebních strojích. Ty totiž potřebují velký rozběhový proud.

Long Life

Zde se jedná zejména o dlouhotrvající baterie, které jsou převážně využívány při dobíjecím provozu / Stand by režimu. Tyto baterie jsou vhodné zejména pro nouzové osvětlení, systém USV apod. Jsou také vhodné pro využití s krátkým nabíjecím a vybíjecím cyklem či režimem stand by.

Technické parametry:

Nominální napětí: 6V

Jmenovitá kapacita: 8 Ah

Výška (celková): 100 mm

Výška (baterie): 94 mm

Šířka: 151 mm

Hloubka: 34 mm

Čistá hmotnost: 1,23 kg

Typ přípojky: A1 (4,8 mm Faston – viz. výkres)

Kapacita (při 25ºC) – 20h Rate (0,4 A): 8 Ah

Kapacita (při 25ºC) – 10h Rate (0,56 A): 7,4 Ah

Kapacita (při 25ºC) – 5h Rate (1,36 A): 6,8 Ah

Kapacita (při 25ºC) – 1h Rate (4,8 A): 4,80 Ah

Kapacita (při 25ºC) – 15m Rate (16 A): 4,0 Ah

Vnitřní odpor zdroje (100% nabito, při 25 ºC): 11mΩ

Kapacita pro 20h Rate při 40ºC): 102%

Kapacita pro 20h Rate při 25ºC): 100%

Kapacita pro 20h Rate při 0ºC): 85%

Kapacita pro 20h Rate při -15ºC): 65%

Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 3 měsíce: 91%

Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 6 měsíců: 82%

Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 12 měsíců: 64%

Maximální vybíjející proud při 25ºC: 48 A (5s)

Napětí při nabíjení u cyklického provozu (pro 25 ºC): 7,25-7,45V (-24mV/ºC), maximální nabíjecí proud: 2,4A

Napětí při nabíjení u dobíjecího provozu (pro 25 ºC): 6,80-6,90C (-18mV/ ºC)

 

Další informace:

Přibližná hmotnost (bez obalu): 1,23 kg

Přibližné rozměry produktu (délka x šířka x výška): 151 x 34 x 100 mm

Způsob odeslání/expedice: Balík

Přepravní hmotnost (včetně obalu – 1ks): 1,50 kg

Rozměry: 1ks (délka x šířka x výška): 250 x 200 x 150 mm

BAT068

16 produktů ve stejné kategorii :