• Nové

Baterie 12V/35Ah AGM12C-0035

2 190,00 Kč
bez DPH
  • 12V 35Ah AGM fleecová VRLA baterie

  • Ideální pro použití v poplašných systémech, systémech nouzového osvětlení nebo jako náhradní baterie v UPS

  • velmi vhodné pro skútry, invalidní vozíky a další elektrická vozidla

  • Zvýšená kapacita ve srovnání s jinými konkurenty s 32Ah nebo 33Ah ve stejné velikosti 

  • Vyšší kapacita je zaručeně bezproblémová pro nabíječku i provozované zařízení

  • Kvalitní zcela nová baterie, životnost až 5 let

  • Nárazuvzdorné, nepropustné plastové pouzdro s pojistným ventilem, zcela bezúdržbové

  • vysoká stabilita cyklu, velká spolehlivost a vysoká hustota energie

  • nízké samovybíjení, dlouhá životnost a dobré silnoproudé vlastnosti

  • velmi dobrá stabilita proti vibracím a změnám polohy

  • šroubení M6x16

BAT076
Počet

  • 12V 35Ah AGM fleecová VRLA baterie
  • Ideální pro použití v poplašných systémech, systémech nouzového osvětlení nebo jako náhradní baterie v UPS
  • velmi vhodné pro skútry, invalidní vozíky a další elektrická vozidla
  • Zvýšená kapacita ve srovnání s jinými konkurenty s 32Ah nebo 33Ah ve stejné velikosti - to znamená delší dobu chodu a/nebo delší životnost baterie
  • Vyšší kapacita je zaručeně bezproblémová pro nabíječku i provozované zařízení
  • Kvalitní zcela nová baterie, životnost až 5 let
  • Nárazuvzdorné, nepropustné plastové pouzdro s pojistným ventilem, zcela bezúdržbové
  • Žádná koroze, nehořlavost, žádné nebezpečné zboží podle IATA
  • vysoká stabilita cyklu, velká spolehlivost a vysoká hustota energie
  • nízké samovybíjení, dlouhá životnost a dobré silnoproudé vlastnosti
  • velmi dobrá stabilita proti vibracím a změnám polohy
  • šroubení M6x16

Akumulátor VRLA AGM, pro všeobecné použití, vhodný také pro mnoho dětských vozidel, jako jsou elektrické skútry atd...

Baterie Rotek jsou široce používány v solární technice, v elektrických vozidlech, skútrech, vysokozdvižných vozíkech, UPS, nouzových systémech napájení, poplašných systémech, telefonech systémy a jako mini startovací baterie v závodech (na motocyklech).

Bezúdržbové baterie typu VRLA (ventilem regulovaná olověná baterie - olověná baterie s přetlakovým ventilem) lze rozlišit na tyto typy:
AGM (Absorbent Glass Mat - fleecová baterie) nebo GEL.

U baterií AGM (rounové baterie) je kyselina sírová zcela absorbována tkaninou ze skelných vláken.
Tato tkanina také stabilizuje olověné desky – díky tomu jsou tyto akumulátory velmi odolné vůči vibracím.
Rouno také zabraňuje zablácení baterie a usazování mezi deskami, což může vést ke zkratu.
Jsou povoleny všechny montážní polohy kromě „nad hlavou“ (připojení směrem dolů).
Plynování během procesu nabíjení nebo vybíjení je téměř tak nízké jako u GEL baterií.
Katalyzátor přeměňuje plyn vznikající při nabíjení nebo vybíjení na vodu, a proto není nutné baterii VRLA doplňovat.
Pokud je tlak plynu příliš vysoký z důvodu přetížení při nabíjení nebo vybíjení, otevře se zabudovaný pojistný ventil, aby nedošlo k poškození baterie.
Proto je třeba se vyvarovat přetěžování baterie (jak při nabíjení přebíjením, tak při vybíjení nadměrným příkonem nebo zkratem)
, protože v tomto případě dochází k nenávratné ztrátě elektrolytu a tím ke ztrátě kapacity baterie.
Pro zajištění dlouhodobé vysoké spolehlivosti, dlouhé životnosti a optimálního výtěžku kapacity doporučujeme používat nabíječky s charakteristikami IUU, které jsou speciálně vhodné pro AGM/GEL nebo průtokové baterie.

Startovací výkon AGM baterií je vyšší než u GEL baterií a je prakticky ekvivalentní nebo vyšší než u kapalných článků.
Ve srovnání s kapalným článkem dochází ke snížení ztráty kapacity v důsledku vrstvení kyseliny. (Segregace hustší kyseliny dole a vodných složek nahoře).


U GEL baterií je kyselina sírová vázána do gelovité hmoty přidáním oxidu křemičitého.
Ztráta kapacity v důsledku vrstvení kyseliny je ještě nižší než u fleecových baterií, ale GELOVÉ baterie jsou méně odolné vůči vysokým proudům a dražší než fleecové baterie.
Všechny ostatní vlastnosti do značné míry odpovídají vlastnostem fleecových baterií AGM.

Bohužel v praxi vždy dochází k záměnám – 90 % baterií prodávaných jako gelové jsou ve skutečnosti fleecové baterie.
Hovorově se ustálil pojem gelová baterie nebo gelová baterie, i když ve skutečnosti jde většinou o fleecové baterie AGM.
Skutečnou konstrukci lze zjistit pouze rozříznutím baterie.

Zde prezentované baterie jsou typu VRLA, AGM - tedy bezúdržbové fleecové baterie.

Dále lze rozlišit následující typy:

- Běžné použití (kompromis mezi dlouhou životností, odolností proti vysokému proudu a stabilitou cyklu)
Tyto baterie se dobře hodí pro elektromobily, elektrické čluny, jako startovací baterie, pro silnoproudé aplikace, ale také pro solární technika, UPS, poplašné systémy, systémy nouzového osvětlení atd.
Většina našich baterií se běžně používá.

- Hluboký cyklus zvláště chráněný proti hlubokému vybití - zvláště vhodný pro vozidla, která často jezdí úplně naprázdno (typické použití: golfový vozík)
Desky olověných baterií jsou poškozeny hlubokým vybitím. U těchto speciálních typů jsou desky vyztuženy pro dosažení větší stability cyklu při hlubokém vybíjení.
Při každém hlubokém výboji stále dochází k poškození, ale v menší míře než u jiných typů.
Některé velikosti baterií nabízíme také ve verzích s hlubokým cyklem - věnujte prosím pozornost našemu dodacímu programu

- vysokoproudé startovací baterie. Tento typ baterie je speciálně navržen pro osobní a nákladní automobily a může dodávat velmi vysoké startovací proudy. Stabilita cyklu je však snížena a tyto baterie jsou méně vhodné jako akumulátory pro obecné aplikace.
Takové startovací baterie v technologii AGM v našem sortimentu nemáme, protože tuto aplikaci můžeme v případě potřeby pokrýt našimi univerzálními typy.
Takové olověné baterie jsou dostupné především ve vozidlech resp Obchod s autodoplňky. Takové baterie jsou vhodné zejména pro velkoobjemové motory, jako jsou nákladní automobily, stavební stroje atd., které vyžadují vysoké startovací proudy.

- Dlouhá životnost, zejména akumulátory s dlouhou životností, které jsou provozovány převážně v režimu vyrovnávací paměti/pohotovostním režimu.
Tyto baterie jsou zvláště vhodné pro systémy nouzového osvětlení, UPS systémy a podobně - tedy pro aplikace s malým počtem cyklů nabíjení/vybíjení, ale s dlouhou pohotovostní dobou.

Technická data

Skladové číslo IMATECH BAT076
jmenovité napětí 12V
Jmenovitá kapacita 35 Ah
Výška (celkem) 180 mm
Výška (tělo baterie) 155 mm
Šířka 195 mm
hloubka 130 mm
Čistá hmotnost 10,50 kg
Typ připojení T14 (M6x16mm plochý šroubový spoj)
Kapacita (při 25 °C) - rychlost 20 hodin (1,86 A) 37,2 Ah
Kapacita (při 25 °C) - rychlost 10 hodin (3,50 A) 35 Ah
Kapacita (při 25 °C) - rychlost 5 hodin (5,83 A) 29 Ah
Kapacita (při 25 °C) - rychlost 1 h (19,06 A) 19 Ah
Kapacita (při 25 °C) - rychlost 15 minut (49,42 A) 12,35 Ah
Vnitřní odpor (100% nabití, při 25°C) 11 mOhm
Kapacita pro 20h rychlost při +40°C 102 %
Kapacita pro 20h rychlost při +25°C 100%
Kapacita po dobu 20 hodin při 0 °C 85 %
Kapacita pro 20h rychlost při -15°C 65 %
Zbytková kapacita při 20°C - doba skladování 3 měsíce 90 %
Zbytková kapacita při 20°C - doba skladování 6 měsíců 80 %
Zbytková kapacita při 20°C - doba skladování 12 měsíců 60 %
Maximální vybíjecí proud při 25°C 330 A (max. 5 s)
Nabíjecí napětí během cyklu (pro 25°C) 14,5 - 15,0 V (-30 mV/°C)
max. nabíjecí proud: 10,5 A
Nabíjecí napětí během provozu s vyrovnávací pamětí (pro 25°C) 13,5–13,8V (-18mV/°C)

Další informace

Hrubá hmotnost (bez přepravního obalu): 10,9 kilogramů


Hrubé rozměry produktu (DxŠxV): 205 mm x 150 mm x 205 mm

Způsob dopravy: Balík


Přepravní hmotnost (včetně přebalu pro 1 kus/PU): 11,1 kilogramů


Přepravní rozměry pro 1 kus/ PU (DxŠxV): 310 mm x 260 mm x 235 mm

BAT076

Cross Sell Products

16 produktů ve stejné kategorii :