- Nové
· Kapacita 20 Ah, při stejných rozměrech jako standardní 17 Ah/18Ah/19Ah/20Ah (o 5mm vyšší)
· DEEP CYCLE kompatibilní zejména s elektromobily a Golfcaddy vozítky.
· Vysoce kvalitní, zbrusu nová baterie
· Odolná proti nárazu, plastový kryt chránící proti výtoku baterie, ochranný ventil, bez nutnosti údržby
· Nerezivějící, nehořlavá, bezpečné zboží, schváleno IATA
· Vysoká odolnost, spolehlivost i objemová hustota
VRLA AGM akumulátor pro všeobecné využití, vhodné zejména pro elektromobily a Golfcaddy vozítka.
Deep cycle chrání proti absolutnímu vybití. Užití je vhodné pro vozidla, která jsem často využívány až do úplného vybití baterie (typické jsou Golfcaddy vozítka). Olověné pláty akumulátorů mohou být skrze kompletní vybití baterie poškozeny. U těchto speciálních typů jsou pláty silnější, čímž je dosaženo vyšší cyklické odolnosti při hlubším vybíjení baterie. Sice při kompletním vybíjení stále dochází k poškození baterie, ale alespoň v menší míře než u klasických typů
Bezúdržbové baterie VRLA (valve regulated lead acid – olověná baterie s pojistným ventilem) lze rozlišovat mezi následující typy: AGM (Absorbent Glass Mat) nebo GEL.
U AGM baterií je kyselina sírová plně vstřebána skleněnými vlákny. Ty také stabilizují olověné pláty baterie – proto nejsou baterie ovlivněny vibracemi.
Průtok předchází zanesení baterie stejně tak jako sedimentace mezi pláty, které mohou vést ke zkratu. Povoleny jsou veškeré montážní polohy s výjimkou té, kdy jsou přípojky vespod. Plynování při nakládání či vykládání je přibližně stejné jako u GELových baterií.
Katalyzátor konvertuje při nakládání či vykládání plynu do vody, proto nemusí být VRLA baterie dodatečně dobíjena. Při příliš vysokém tlaku plynu, ke kterému může dojít při nakládce nebo vykládce se otevře zabudovaný pojistný ventil, který slouží k ochraně baterie a zabrání jejímu poškození.
Doporučujeme se vyhnout přetížení baterie (ať už při jejím přebití při nabíjení či při jejím vybíjení za nadměrného výkonu až zkratu). V tomto případě by mohlo dojít k nenávratnému poškození elektrolytu a kapacita baterie by tím utrpěla.
Chcete-li trvale zajistit vysokou spolehlivost, dlouhou životnost a optimální účinnost kapacity baterie, doporučujeme nabíječky s vlastností I-U-U, které jsou obzvláště vhodné pro AGM/GEL nebo průtokové baterie.
Počáteční výkon AGM baterií je vyšší než u GEL baterií a je prakticky roven kapalným buňkám, případně je i překonává. Ve srovnání s kapalnými buňkami dochází ke snížení kapacity v důsledku působení kyseliny (smíšení kyseliny a podílu vody).
U gelových baterií je kyselina křemičitá vázaná na gelovou hmotu skrze přidání kyseliny sírové. Ztráta kapacity baterie v důsledku vrstvení kyseliny sírové je ještě méně typická než u průtokových baterií, přestože jsou gelové baterie méně typické pro silnoproud a jsou dražší než průtokové baterie. Všechny ostatní vlastnosti odpovídají vlastnostem průtokovým AGM baterií.
Bohužel dochází v praxi k záměnám. V 90% případů jsou baterie, které jsou prodávány jako gelové ve své podstatě vlastně bateriemi průtokovými.
Hovorově řečeno, se pojem Gelová baterie či GEL prosadil i přesto, že se ve skutečnosti z velké části jedná o AGM průtokové baterie. Skutečnou formu baterie lze zjistit pouze na jejím řezu.
Výše představené baterie jsou prototypem VRLA, AGM a průtokové baterie bez nutnosti údržby.
Dále můžeme rozlišovat následující typy:
Common Use (kompromis dlohověkosti, odolnost proti vysokém proudu a cyklu stability)
Tyto baterie jsou vhodné pro elektrovozidla, elektrolodě (jako startovací baterie), pro využití při práci s vysokým proudem, ale také pro solární techniku, UPS, alarmy a systémy nouzového osvětlení. Většina našich baterií jsou typem „common use“.
Deep Cycle
Vozidla, které často běží na volnoběh (typickým příkladem je Golf Caddy). Olověné pláty akumulátorů jsou poškozovány hlubokým vybitím. U těchto speciálních typů jsou pláty silnější, čímž je dosaženo vyšší cyklické odolnosti při hlubším vybíjení baterie. Sice při kompletním vybíjení stále dochází k poškození baterie, ale alespoň v menší míře než u klasických typů. Některé z našich baterií jsou k dostání jako „Deep Cycle“, prosím prostudujte podrobnější informace.
High Current
Startovací baterie. Tento typ baterie je speciálně navržen pro osobní a nákladní automobily a může poskytnout velmi vysoký rozběhový proud. Proto může být cyklická odolnost snížena a tyto baterie jsou proto méně vhodné k všeobecnému využití, naopak výborné jako záložní baterie.
Takové startovací baterie v AGM technologii nemáme v naší nabídce. Můžeme však k pokrytí eventuálně využít naše obecné baterie. Podobné olověné baterie dostanete převážně v automobilech, případně v obchodě s doplňky pro motorová vozidla. Tyto baterie jsou však především vhodné pro velké motory, které se nacházejí v nákladních automobilech, stavebních strojích apod. Ty totiž potřebují velký rozběhový proud.
Long Life
Zde se jedná zejména o dlouhotrvající baterie, které jsou převážně využívány při dobíjecím provozu / Stand by režimu. Tyto baterie jsou vhodné zejména pro nouzové osvětlení, systém USV apod. Jsou také vhodné pro využití s krátkým nabíjecím a vybíjecím cyklem či režimem stand by.
Technické parametry:
Nominální napětí: 12V
Jmenovitá kapacita: 22 Ah
Výška (celková): 173 mm
Výška (těla baterie): 173 mm
Šířka: 181 mm
Hloubka: 77 mm
Čistá hmotnost: 6,0 kg
Typ přípojky: B1 (pro M5)
Kapacita (při 25ºC) – 20h Rate (1,10 A): 22 Ah
Kapacita (při 25ºC) – 10h Rate (2,0 A): 20 Ah
Kapacita (při 25ºC) – 5h Rate (3,70 A): 18,5 Ah
Kapacita (při 25ºC) – 1h Rate (13,2 A): 13,2 Ah
Kapacita (při 25ºC) – 15min Rate (43 A): 10,7 Ah
Vnitřní odpor zdroje (100% nabito, při 25 ºC): 12 mΩ
Kapacita pro 20h Rate při 40ºC): 102%
Kapacita pro 20h Rate při 25ºC): 100%
Kapacita pro 20h Rate při 0ºC): 85%
Kapacita pro 20h Rate při -15ºC): 65%
Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 3 měsíce: 91%
Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 6 měsíců: 82%
Zbytková kapacita při 20ºC – doba skladování 12 měsíců: 64%
Maximální vybíjející proud při 25ºC: 200 A (5s)
Napětí při nabíjení u cyklického provozu (pro 25 ºC): 14,5-14,9V (-24mV/ºC), maximální nabíjecí proud: 6,6A
Napětí při nabíjení u dobíjecího provozu (pro 25 ºC): 13,6-13,8 V (-18mV/ ºC)
Další informace:
Přibližná hmotnost (bez obalu): 6,0 kg
Přibližné rozměry produktu (délka x šířka x výška): 181 x 77 x 173 mm
Způsob odeslání/expedice: Balík
Přepravní hmotnost (včetně obalu – 1ks): 6,60 kg
Rozměry: 1ks (délka x šířka x výška): 205 x 185 x 200 mm
16 produktů ve stejné kategorii :
-
Baterie 12V/14Ah AGM12C-0014Cena 799,00 Kč
-
Baterie 12V/45Ah AGM12D-0045 DEEP CYCLECena 3 290,00 Kč
-
Baterie 12V/35Ah AGM12C-0035Cena 2 190,00 Kč
-
Baterie 12V/12Ah AGM12C-0012Cena 699,00 Kč
-
Baterie 12V10Ah AGM12C-0010BCena 759,00 Kč
-
INTELIGENTNÍ NABÍJEČ 6 V/12 V olověných akumulátorůCena 799,00 Kč
-
Baterie 6V/12Ah AGM06C-0012Cena 339,00 Kč
-
Baterie 12V/33Ah AGM12D-0033 DEEP CYCLECena 2 480,00 Kč
-
Baterie 6V/3.3Ah AGM06C-0003.3Cena 189,00 Kč
-
Baterie 12V/120Ah AGM12C-0120Cena 6 790,00 Kč
-
Baterie 12V/4.5Ah AGM12C-0004.5Cena 319,00 Kč
-
Baterie 12V/9Ah AGM12C-0009Cena 499,00 Kč
-
Olověný akumulátorový adaptér kulatého pólu M8Cena 159,00 Kč
-
Baterie 12V/28Ah AGM12C-0028Cena 1 790,00 Kč
-
Baterie 6V/5Ah AGM BAT023Cena 189,00 Kč
-
Baterie 12V/45Ah AGM12C-0045Cena 2 990,00 Kč